środa, 24 lutego 2016

Pomidorowa na kurczaku .

Lubicie zupy? mój mąż uwielbia pomidorową i powiem szczerze że często ją robię, raz na kurczaku raz na żeberkach.Zawsze wychodzi pyszna i moi domownicy proszą o dokładkę :) Do zupy użyłam przecieru pomidorowego Roleski i pietruszki suszonej Skworcu. Zupę podałam na porcelanie Bogucice z kolekcji New Hollis Golg  Zapraszam :)







Składniki :

1 cała noga z kurczaka
2 marchewki
kawałek selera i pora
pęczek pietruszki
1 łyżka suszonego korzenia lubczyku ja używam od firmy Becla
1 słoiczek przecieru pomidorowego Roleski 
1 łyżka suszonej pietruszki Skworcu 
domowa vegeta do smaku
pieprz do smaku
1 łyżka suszonego koperku Becla
1/2 do szklanki ryżu w zależności jaką chcecie gęstą zupę
250 ml śmietanki słodkiej 12 % 
około 2 l wody

Wykonanie : 

Mięso umyć, przełożyć do garnka wlać około 1,5 litra wody, dodać obraną i pokrojoną w plasterki marchewkę, obrany seler, por, i natkę pietruszki.Gotować na małym ogniu, gdy marchewka zmięknie dodać przyprawy i ryż.Gotować aż ryż będzie miękki. Gdy woda za szybko odparuje możecie jeszcze jaj dolać.Przyprawić do smaku Vegetą, solą lub pieprzem. Z ugotowanej zupy wyjąć mięso, i natkę pietruszki. Mięso pokroić w paseczki i przełożyć z powrotem do zupy.Gdy zupa troszkę przestygnie wlać śmietankę. Wody lub ryżu możecie dać mniej lub więcej w zależności jaką chcecie gęstą zupę.
Smacznego  


14 komentarzy:

  1. jedna z moich ulubionych zup,najbardziej lubię z makaronem

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką ochotą zjadłbym dzisiaj taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pomidorową, chyba najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna:) Ładny kolorek i podoba mi się, że jest na mięsku gotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. UWielbiam pomidorową i na milion sposobów już ją robiłam ale i Twój przepis wypróbuję, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pomidorową :)
    Ale mi smaku narobiłaś Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne czy na drobiu czy na żeberkach mój syn zje każdą pomidorową ☺

    OdpowiedzUsuń

Drukuj