piątek, 15 stycznia 2016

Domowa vegeta z suszonych warzyw.

Ostatnio kilka osób mnie pytało jak zrobić domową zdrową vegetę. Postanowiłam dzisiaj taką zrobić i przy okazji uzupełnić domowe zapasy :) Od firmy Becla dostałam fajne suszone mieszanki warzywne no i z nich właśnie zrobiłam fajną przyprawę do zup, sosów, mięs. Zapraszam do wypróbowania :)



 Składniki :

2 łyżki mieszanki warzywnej z brokułami od firmy Becla
1 łyżka suszonego lubczyku
1 łyżeczka czosnku 
2 łyżki suszonego pora
2 łyżki suszonej mieszanki warzywnej do zup firmy Becla
1 łyżka soli
2 łyżki kurkumy

Wykonanie :

Do malaksera przełożyć wszystkie podane składniki i zmiksować, możecie zmiksować na proszek lub pozostawiając wyczuwalne warzywka.Proste i pyszne bo bez chemii :)

W skład mieszanki -  warzywnej z brokułami wchodzą:
marchew,kapusta włoska,cebula,por, korzeń pietruszki.

W skład mieszanki warzywnej do zup wchodzą:
marchew, cebula, pietruszka,korzeń selera
Jeśli macie w domu suszarkę  do warzyw to spokojnie możecie sami sobie ususzyć marchewkę, seler, pietruszkę co lubicie, potem tylko dodajcie kurkumę i sól, i gotowe.



Smacznego :)  
 

6 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tą mieszanką; ja się pokuszę o wysuszenie, albo o zamrożenie własnych warzyw. Lubię domową wegetę, kiedyś zasalałam i wkładałam do słoików ale z dziećmi miałam zawsze problem albo musiałam przecedzić albo zmielić na krem.. ech kapryśne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też wszystko z zupy na bok odkładały :)

      Usuń
  2. Domowa Vegeta bez konserwantów - to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj