września 18, 2015

Orzeszki z Nutellą.

Witajcie kochani :) Wszyscy wkoło ostatnio pieką Rurki , Orzeszki więc upiekłam i ja :)
           Moje dzieci najbardziej lubią orzeszki nadziewane Nutellą i takie też zrobiłam :)
bo cóż się nie zrobi dla naszych kochanych pociech :) 

    Orzeszki podałam na porcelanie Bogucice z kolekcji New Hollis Gold http://www.sklepbghnetwork.pl/category/new-hollis-gold .
                                            Zapraszam :) 




                                    
Składniki na ciasto kruche :

300 g mąki 
150 g masła
3 łyżki cukru pudru 
1 cukier waniliowy
3 żółtka
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia 

Nutella 

Wykonanie :
Do miski Przesiać mąkę z proszkiem , dodać cukier puder , cukier waniliowy , masło i żółtka .
Zagnieść ciasto .
Z ciasta uformować malutkie kuleczki w zależności od wielkości Waszej foremki.

Formę do orzeszków rozgrzać , poukładać w dołkach kulki ciasta , piec na loty kolor.
Ja mam taką formę
 Upieczone orzeszki obkroić z nadmiaru ciast jeśli coś Wam wyszło po boczkach .


Nadziewać orzeszki Nutellą i złączyć ze sobą. można posypać cukrem pudrem.
Jeśli chcecie większą ilość to proponuję zrobić z podwójnej porcji .

Pyszne , proste , i szybkie w wykonaniu :)

Smacznego :)





8 komentarzy:

  1. Do kawy bym nie pogardziła :) Orzeszki jak malowane :) piękne Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Cudnie Ci wyszły! Zjadłabym takich orzeszków ale niestety nie mam takiej foremki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wyglądają, chyba upiekę je z moimi wnuczkami. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe wieki takich nie jadłam, a to taka pyszność. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie zamówiłam sobie formę do orzeszków i rurek na allegro to w końcu się zbiorę i zrobię, ale to musi być jakaś okazja bo tak to nie jadam słodkiego :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger