października 03, 2016

Sałatka chińska.


Witajcie :) dzisiaj tak na szybko zapraszam na pyszną sałatkę z zupkami chińskimi.

Składniki :

2 piersi z kurczka
4 zupki chińskie o smaku kurczaka
1/2 kapusty pekińskiej
kawałek pora
1 mała papryka czerwona   
1 puszka kukurydzy
4 ,5 łyżek majonezu 
sól, pieprz do smaku
2 łyżki oleju
1 łyżka przyprawy do gyrosa

Wykonanie :

Piersi myjemy, kroimy w kostkę, nacieramy przyprawą do gyrosa, solą i pieprzem, na patelni rozgrzewamy olej, przekładamy mięso i podsmażamy aż zmięknie. Zupki kruszymy i zalewamy wodą aby napęczniały. Por, kapustę  i paprykę myjemy, usuwamy gniazdo nasienne i kroimy, w pół plasterki por, w kostkę paprykę, kapustę drobno szatkujemy . Do miski przekładamy zimny napęczniały makaron, usmażonego kurczaka,pokrojonego pora,pokrojoną kapustę i paprykę, kukurydzę odcedzamy z wody i również dodajemy. Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem, mieszamy, dodajemy majonez i jeszcze raz mieszamy.
Odstawiamy na kilka godzin do przegryzienia smaków.
Smacznego :)  

 

11 komentarzy:

  1. Joasiu Twoja sałatka jest na pewno bardzo pyszna. Kiedyś zrobiłam z makaronem z zupek chińskich sałatkę i była bardzo smaczna. Pozdrawiam Cię Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłem kiedyś taką sałatkę ale dodawałem pieczarki,była dobra.Adam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się zastanawiałam, jak taka sałatka smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wypróbować, moja rodzina ją uwielbia :)

      Usuń
  4. znam, uwielbiam, wszyscy u mnie również :D ta sałatka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sałatki. Twoja wygląda tak apetycznie,że chętnie nałożyłabym sobie teraz na talerz :-)

    OdpowiedzUsuń