sobota, 14 maja 2016

Rurki z ciasta francuskiego z kremem czekoladowym.



 Mamy weekend i wspólne wypiekanie z dziewczynami u Bożenki na face book.Tym razem pieczemy rurki, eklerki, ptysie co kto lubi od koloru do wyboru :) Ja postanowiłam upiec rurki z ciasta francuskiego, piekłam już z ciasta kruchego więc pomyślałam czemu by nie zrobić właśnie takie. Często piekę sobie większą ilość rurek, zamykam w szczelnym pojemniku i dla niespodziewanych gości jak znalazł, wystarczy tylko dowolny krem i gotowe. Najszybsze w przygotowaniu są kremy Dr. Oetkera ubijane na mleku lub śmietance.
Zapraszam do wypróbowania :) 


Składniki :

2 opakowania ciasta francuskiego lub domowego 
cukier trzcinowy
1/2 szklanki mleka

500 ml śmietanki słodkiej 30
1 krem czekoladowy Dr. Oetkera

Wykonanie :

Z ciasta francuskiego wycinamy około 1 cm paski i nawijamy delikatnie na foremki do rurek. Następnie smarujemy mlekiem i posypujemy cukrem trzcinowym. Pieczemy w temperaturze 190/200 stopni na złoty kolor.


Do wysokiego naczynia wlewamy śmietankę, dodajemy krem czekoladowy i ubijamy na sztywno. Rękaw cukierniczy napełniamy kremem i nadziewamy rurki.
Pysze i łatwe w wykonaniu.
Smacznego :)




Wypiekałam z :

Małgosią , Marcepanowy kącik  





18 komentarzy:

  1. Pysznie :-) oj zjadłabym taką rurkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. JOASIU WSPANIAŁE RURKI UPIEKŁAŚ :) DZIĘKUJĘ ZA WSPÓLNE WYPIEKANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za ciastem francuskim, ale ten krem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rurki z ciasta francuskiego są pyszne :) polecam spróbować :)

      Usuń
  4. Miałam robić rurki, ale coś lenistwo mi nie pozwoliło :) Pyszne, dziękuje za wspólne pieczenie i do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia porywam jedną rureczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe rurki, poczestuję się jedną i idę pięć. Dziękuję za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) rureczki pierwsza klasa, jak z cukierni

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychota! Moja dieta chyba wybierze się na dłuuugi spacer :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu - patrząc na Twoje zdjęcia już zatęskniłam za rurkami. :) Dziękuje za wspólne pieczenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj