https://4.bp.blogspot.com/-iu6Ty7V8YVg/WEL3CZijD7I/AAAAAAAAJpU/WapCLqTcNMor7dUR36lToqvDrxcDar--QCLcB/s640/DSCF0701.JPGLINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2https://1.bp.blogspot.com/-aIb0tlMH0Rk/WCHAnVfKraI/AAAAAAAAJa0/FUwBFoZIb6YYCF_YG-vI_vfbiacESw8BQCLcB/s640/DSCF0425.JPGLINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2

września 29, 2017

Babeczki maślane z kremem kawowym które zawsze się udają.





Witajcie :)

Mam dzisiaj dla Was przepis na pyszne, błyskawiczne babeczki które zawsze wychodzą. Te akurat trafiły dla chłopców z klasy mojej córci. Wczoraj przyszła ze szkoły i mówi mamuś zrób coś na szybko, jutro Dzień Chłopaka a nic dla nich nie mamy od razu pomyślałam o tych pysznych maleństwach.
Zapraszam do wypróbowania :) 

Składniki :

3 jajka
150 g masła
100 g kwaśnej śmietany

120 g cukru
1 cukier waniliowy
220 g mąki tortowej
1 kopiasta łyżeczka proszku do pieczenia

250 ml mleka
1 opakowanie kremu do tortów waniliowego
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej

papilotki


Wykonanie : 
   

W jednej misce mieszamy mąkę z proszkiem do pieczenia. W drugiej ucieramy żółtka z cukrem, cukrem waniliowym, masłem i śmietaną. Następnie przesiewamy mąkę z proszkiem i mieszamy. Białka ubijamy na sztywno i delikatnie mieszamy łyżką. Do papilotek nakładamy porcję ciasta tak na 3/4 wysokości. Piekarnik rozgrzewamy do temperatury 180 stopni i pieczemy około 25 minut do suchego patyczka. Ja potrzebowałam większą ilość babeczek  więc zrobiłam z podwójnej porcji wyszło mi ich około 20. Ilość zależy też od wielkości foremki. 
Do mleka dodajemy kawę i krem, ubijamy aż zgęstnieje. Do rękawa cukierniczego nakładamy krem i dekorujemy babeczki , do dekoracji można użyć ciasteczek lub co wolicie, ja tak na szybko włożyłam po ciasteczku.Życzę udanych wypieków i smacznego :)


  

20 komentarzy:

  1. Ale pyszności :) Jak z kremem kawowym to porywam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wyglądają te babeczki :) Zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo wypróbuję, bo jest mi własnie potrzebny podobny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uwielbiam muffinki, dawno żadnych nie jadłam, ale po te chyba się skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyrosły :) Bardzo ładnie wyszły zawijasy z kremu, ja zawsze mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie babeczki to bym zjadła super ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam mniam, z kremem kawowym na pewno smakują bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te babeczki Joasiu! Z przyjemnością skosztowałabym choć jedną. Krem kawowy...mmm...Palce lizać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro zawsze się udaję, to ja chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Etykiety

Akcje kulinarne na Durszlaku (10) AQUAPHOR- recenzja (1) Babeczki na słono (3) Babki i Babeczki (37) Bee.pl (3) Bigos (1) Błyskawiczny Piątek (21) BOGUCICE (77) Bonduelle (23) Brześć (14) Bułeczki na słodko (29) Bułeczki na słono (21) Cedrob (3) Ciasta (190) Ciasta bez pieczenia (4) Ciasta upieczone z moich przepisów przez czytelniczki bloga . (1) Ciasta z owocami (63) Ciasta z wiśniami (4) Ciasteczka (114) ciasto (1) cukr (1) Cukry Nyskie (19) Cykoria. (10) Dania na kolację lub śniadanie (85) Dania obiadowe (260) Desery (27) Dodatki do ciast (1) Domowa wędlina (7) Domowe pieczywo (13) Dros (1) Duda (18) Dżemy (2) Eco Blik (3) FolWark (33) Frisco (4) Galeo (9) Galeria Cuda Świata (2) Gjuwecz (2) Gołąbki (4) Graciarnia Pana Grzegorza (1) Helio (41) Intergalaktyczne gotowanie (1) KONESSO- RECENZJA (4) Konkurs (2) Lidl (4) Liebster Blog Award 2015 (1) M'cVities (1) MAKARONY POLSKIE (4) Mamut (9) Mąka z Młyna w Szadku (12) MICHI (3) mieso (3) Mięso (55) Młyny Stoisław (26) Moje decoupage (1) Moje przepisy wyróżnione na Mikserze Kulinarnym (1) Moje robótki (1) muffinki (3) Nagrody (1) Napoje (7) Ogródek dziadunia (13) Oleje smakowe (1) Olejowy Raj (9) ORZECH (39) PapilArt (12) Pasty (6) Pasztety i wędliny (2) Pączki (2) Piątnica (11) Placki (10) POLO-market (2) Potrawy z grilla (3) PRIMAVIKA (7) Proeco Polska (13) Propozycja Sylwestrowa (1) Propozycja świątecznych ciast (3) Przekąski (4) Przepisy z truskawkami (5) Przetwory (19) Przyjaciele Kawy (1) Przyprawy (1) Przystawki (28) Przystawki Sylwestrowe (2) Radix Bis (19) Raw and Happy (1) Recenzje (3) Rolnik (3) Sałatki (50) Semco (1) Serniki i ciasta ze serem (43) Sery Korycińskie (5) Skworcu (27) Spichlerz Rusiecki (2) Społem Kielce (5) Super Krówka (2) surówka (1) Surówki (15) Swojska Piwniczka (3) Syropy lecznicze. (1) Święta (29) Tania książka.pl - (1) Tania książka.pl -recenzje (53) TarkaiMiarka. (1) Tarty na słodko (1) Tarty na słono (2) Testowanie Cenos (23) Testowanie Eco Blik (9) Testowanie Eterno (21) Testowanie Hańderek (11) Testowanie Incola (11) Testowanie Jamar (9) Testowanie Melvit (5) Testowanie Młynomag (25) Testowanie Pamapol (4) Testowanie Parczew (3) Testowanie Plenus (15) Testowanie PopCrop (1) Testowanie produktów Becla (7) Testowanie Roleski (16) Testowanie Sempre (4) Tłusty czwartek (1) Torty i torciki (16) Tovago (5) Tradismak (5) Tradycyjne Jadło (12) Vanille Mynte (1) VENOSA (1) Walentynki z Orzech (3) Wielkanoc (41) Wielkanoc - świąteczna propozycja na słodko (3) WSPÓŁPRACA (1) Zapiekanki (18) ZIARENKOWO (21) Zupy (31) Życzenia (2)
Copyright © 2016 Gotuj i piecz z Joanną , Blogger