marca 25, 2016

Ciasteczka owsiano- kakaowe.


Witajcie :) Dzisiaj tak na szybko zostawiam Wam pyszne ciasteczka owsiane. Takie ciasteczka często piekłam gdy chodziłam do podstawówki i zabierałam je do szkoły :) znikały w mig :)
Zapraszam do wypróbowania :) Przy okazji życzę wszystkim czytelnikom mojego bloga : Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt :)



Składniki : 

2,5 szklanki płatków owsianych
1/2 szklanki cukru
2 cukry waniliowe
3 jajka
2 kopiaste łyżki miękkiego masła
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka mąki tortowej
1.5 łyżki gorzkiego kakao

Gotowa polewa w kartoniku

Wykonanie:

Jajka utrzeć z cukrem , cukrem waniliowym i masłem na puch, następnie dodać kakao, płatki, mąkę z proszkiem do pieczenia.
Ciasto wyrobić najlepiej ręką. Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia, maczać ręce w wodzie i formować kulki wielkości orzecha włoskiego, lekko spłaszczyć.Piec w temperaturze 180 stopni około 19 minut, ja piekę z termo obiegiem.
Po upieczeniu polać polewą, ale nie koniecznie.
Smacznego :)
 

   

15 komentarzy:

  1. Asiu cudowne ciasteczka :-) kochana życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnej i radosnej atmosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zjadła nawet bez polewy ;) Pyszne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:D Chętnie skosztuję;) Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne ciasteczka Asiu :)
    Życzę Ci wspaniałych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnej i radosnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu przesyłam cieplutkie życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis i cudne ciasteczka. Wyglądają bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne ciasteczka :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger