listopada 17, 2015

Pancakes z soko - miodem żurawinowym i daktylami .

Ostatnio wygrałam w konkursie Książkę Ani Starmach Pyszne na słodko , postanowiłam że wypróbuję wszystkie jej przepisy . Dzisiaj proponuję pyszne Pancakes  z soko  miodem żurawinowym i daktylami .
Pyszne na śniadanie a nawet na  obiad . Zapraszam :)





 Składniki :

2oo g mąki pszennej
1 cukier waniliowy
250 ml maślanki
50 g cukru
2 jajka
1 płaska łyżeczka sody oczyszczonej 
50 g roztopionego masła

Soko miód żurawinowy , daktyle lub inne owoce 

Wykonanie :

 Do miski wlej maślankę , dodaj jajka , cukier , cukier waniliowy i roztopione masło , wszystko wymieszaj  mikserem.Następnie ciągle mieszając dodawaj mąkę z sodą.

Rozgrzej patelnię , ja dodałam odrobinkę oleju kokosowego , nakładaj małą chochelką porcje ciasta , smaż z obydwu stro około 2 minut na złoty kolor.

Podawaj z dowolnym syropem , miodem i owocami.

Smacznego :)

  

24 komentarze:

  1. Ten tort z placuszków wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym wypróbowaniem przepisów. Z przyjemnością będę śledzić :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają zachęcająco. Lubię przepisy Ani :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar wypróbować wszystkie :)

      Usuń
  4. Kusząco wyglądają, zjadła bym takie na kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne ci wyszły, takie puszyste, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam uwielbiam te małe placuszki na śniadanie :) bardzo ładnie podane :)

    OdpowiedzUsuń