poniedziałek, 9 listopada 2015

Placki ziemniaczane z kiszoną kapustą .

Miałam dzisiaj ochotę na coś innego , postanowiłam przygotować placki ziemniaczane z kiszoną kapustą , pewnie się zdziwicie z kiszoną kapustą ? placki wyszły wspaniałe w smaku , mąż i dzieci się nimi zajadali .
Do placków użyłam wyśmienitej Kapusty kiszonej z grzybami z Ogródka Dziadunia , powiem Wam że nie spotkałam się jeszcze z tak pyszną kapustą ze słoika , no po prostu palce lizać. Jako dodatek do placków użyłam przepysznego Sosu kebab gyros i Sosu madziarów firmy Folwark .Zapraszam do wypróbowania :)






Składniki :

około 6 dużych ziemniaków
1 duża cebula
2 małe marchewki
1 szklanka posiekanej Kiszonej kapusty z Ogródka Dziadunia 
3 jajka
2,3 łyżki mąki 
domowa vegeta, pieprz do smaku
1 łyżeczka ziół prowansalskich

Jako dodatek do placków :
Sos madziarów 
Sos kebab gyros

Wykonanie :

Ziemniaki , cebulę , marchew obrać , umyć i zetrzeć na tarce jarzynowej o małych oczkach .Kapustę drobno posiekać.
Do masy ziemniaczanej dodać roztrzepane jajka , mąkę , vegetę, zioła prowansalskie  i pieprz do smaku.Wszystko dobrze wymieszać.
Smażyć na rozgrzanej oliwie na złoty kolor z obydwu stron .
Podawać z sosami.

Smacznego :) 



     

11 komentarzy: