czwartek, 30 lipca 2015

Kruche ciasteczka z powidłami śliwkowymi i ziarenkami Migdałowy przylądek

Witajcie :)
              Ostatnio kupiłam fajne foremki do ciasteczek i oczywiście musiałam je wypróbować :)
Zapraszam na pyszne kruche ciasteczka z przepysznymi  Powidłami śliwkowymi firmy Orzech   oraz posypką z Prażonych ziarenek z Ziarenkowa  :)





 




Składniki :

3,5 szklanki mąki
2 cukry waniliowe
3 żółtka 
1 kostka masła
1 łyżka kwaśnej śmietany
2 cukry waniliowe
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1  szklanka cukru 

Powidła śliwkowe , ja użyłam firmy Orzech  
Ziarenka do posypania Migdałowy przylądek 

Wykonanie :

Do miski przełożyć wszystkie składniki podane na ciasto , mikserem wyrobić na grudkowatą masę , przełożyć na stolnicę i szybko zagnieść   , zawinąć w folię i odłożyć na 15 minut do lodówki.

Ciasto rozwałkować na podsypanej mąką stolnicy . Wykrawać foremką ciasteczka na środku zrobić wgłębienie , nałożyć powidła i posypać ziarenkami.

Ja użyłam takich foremek , a wy wykrawajcie ciasteczka takimi jakie macie .





Piekarnik rozgrzać do temperatury 180 stopni i piec na złoty kolor .

Smacznego :)

Zapraszam do wypróbowania przepysznych produktów firmy Orzech   http://www.orzech.com.pl/




PiknikUczta pod gołym niebemZ dziećmi i dla dzieci

17 komentarzy:

  1. Te ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie.Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie i bardzo apetyczne...mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ciasteczka, powidła bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne foremki!
    I wychodza idealne do nadziewania ciasteczka...
    Juz widze,ze dzieci bylyby zachwycone!
    :)

    Dziekuje za udzial w akcji 'Dla dzieci' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasteczka piekłam z córeczką i wyszły pyszne , też kupiłam sobie takie foremki w Netto .
    Pozdrawiam Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają te casteczka, takie idealne na letni piknik

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbujcie tego przepisu, praktycznie zero kalorii http://www.kreatywna.pl/styl-zycia/smaki/bezkarna-nutella-czyli-zdrowy-smakolyk-nie-tylko-dla-najmlodszych/ Polecam :)

    OdpowiedzUsuń