maja 20, 2016

Ciasteczka pierożki z serem na słodko.


Mamy weekend i wspólne wypiekanie z dziewczynami u Bożenki. Tym razem pieczemy ciasteczka.
Ostatnio nie mam zbytnio czasu na wypiekanie, praca na działce, ale postanowiłam upiec chociaż takie ciasteczka kruche z serem. zapewniam Was że są bardzo pyszne no i szybko się je robi :)
Zapraszam :)  

Składniki na ciasto kruche :

3 szklanki mąki typ 550
1 szklanka cukru
2 cukry waniliowe
3 jajka
1 kostka margaryny Kasi 
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Masa serowa :

300 g sera białego półtłustego
1 cukier waniliowy
1 jajko
2 łyżki wiórek kokosowych
3/4 łyżki cukru do samku

Wykonanie :

Na stolnicę przesiać mąkę z proszkiem, następnie dodać cukier, cukier waniliowy, jajka i margarynę, szybko zagnieść ciasto.
Zawinąć w folię i odłożyć do lodówki na około 14 minut.
Ser zmielić przez maszynkę, następnie dodać żółtko,wiórki kokosowe, cukier do smaku i cukier waniliowy. Białko ubić na sztywno dodać do sera i delikatnie wymieszać.
Stolnice posypać odrobiną mąki, rozwałkować ciasto nie za grubo, wycinać koła, nakładać po łyżeczce sera i zlepiać jak pierogi.
Piec w temperaturze 180 stopni na złoty kolor.Pamiętajmy że zawsze wcześniej rozgrzewamy piekarnik.
Po upieczeniu oprószyć cukrem pudrem.
Pyszne i proste:)
Smacznego :)


Wypiekałam z :   

Moje Małe Czarowanie 
Kuchenne zapiski Edyty 
CZARNA OD KUCHNI 
Kulinarna Maniusia  
Moje domowe kucharzenie  
Różowa kuchnia  
Izioni pyszne smaki 
Ewusiowe smaki  
 

26 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie i pewnie też tak smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciasteczka, robiłam podobne tylko że z ciasto drożdżowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe ciasteczka. Ja coś mam lenia w ten weekend.Ale może podejmę się wyzwania. Pozdrawiam Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) oj też tak mam czasami :)

      Usuń
  4. Asiu bardzo fajne ciasteczka, pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne,robię takie tylko czekoladowe z musem jabłkowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też muszą być pyszne :)

      Usuń
  6. Bajeczne te ciasteczka! Chętnie porwałabym kilka do kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te pierozie!
    Poprosze do kawuni!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne ciasteczka. Ja chyba nie będę miała czasu. Działka mnie wciągnie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) ja dzisiaj od rana na działce :) ale 3 razy tak wlało jak by oberwanie chmury :)

      Usuń
  9. Maleńkie pyszności ci wyszły. Dziękuje za wspólne wypiekanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo apetyczne ciasteczka 😋 Muszę wypróbować Twój przepis 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha! swietne te ciasteczkowe pierożki

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności! Chętnie skusiłabym się ja jedno :) Dziękuję za wspólne wypiekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciasteczka :) Robiłam pierożki z jabłkami, ale nie z serem, muszę spróbować :) Dziękuję za wspólne wypiekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musza być przepyszne:) dziękuję i do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe pyszności.dzięki za wspólne pieczenie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger