sobota, 2 stycznia 2016

Sałatka z uszkami .

Moja rodzina uwielbia sałatki, więc co rusz muszę wymyślać coś nowego :)
Dzisiaj zrobiłam taką z uszkami z dodatkiem kukurydzy i czerwonej fasoli od firmy Bonduelle
oraz pysznej Kiełbasy Kasztelańskiej od Tradycyjnego Jadła. Jak sałatka to musi być majonez i musztarda którą dostałam od Społem Kielce.  Sałatka jest pyszna, zapraszam do wypróbowania:)














Składniki :

600 g uszek z mięsem Iglotex
1malutka puszka kukurydzy od Bonduelle
1 malutka puszka fasoli czerwonej od Bonduelle
1mała papryka czerwona    
Kawałek pora 
80 g kiełbasy Kasztelańskiej od Tradycyjnego Jadła
6 plastrów dobrej szynki
5 małych korniszonów
4/5 łyżek majonezu Społem Kielce
1 łyżeczka musztardy Społem Kilce
sól, pieprz do smaku
3 łyżki suszonego szczypiorku 
4 jajka ugotowane na twardo      


Wykonanie :

Uszka gotujemy all dente w osolonej wodzie.
Paprykę, por myjemy  i kroimy w kostkę ( por w paseczki)
Fasolkę i kukurydzę przelewamy na sitku wodą.
Kiełbasę i szynkę kroimy w paseczki lub grubszą kostkę.
Ogórki  korniszony i jajka kroimy w kostkę.
Do miski przekładamy wszystkie składniki, przyprawiamy do 
smaku solą, pieprzem i musztardą, mieszamy.
Następnie dodajemy majonez i jeszcze raz mieszamy.
Odstawiam na pół godziny do przegryzienia smaków.

Smacznego :)



  

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na sałatkę, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zjadłabym taką pyszną sałatkę z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym z chęcią, sałatka niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sałatka :)
    Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na wykorzystanie reszty uszek, których się nie zjadło na święta. Takie czyszczenie szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna wydaje się ta sałatka, mi i mojej mamie na pewno by smakowała, bo obie lubimy uszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na pyszną sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na kolorową, sycącą sałatkę :-)

    OdpowiedzUsuń