stycznia 13, 2016

Pasta jajeczna z parmezanem.

To tak jeszcze na szybko pyszna pasta jajeczna ze szczypiorkiem i parmezanem.
W sam raz na śniadanie lub kolację :) Do pasty użyłam pysznego majonezu od Społem Kielce . Zapraszam :)



Składniki:

5 jajek
1/2 szklanki startego prmezanu
1 mały pęczek szczypiorku
sól, pieprz do smaku
1 lub 2 łyżki majonezu 

Wykonanie :

Jajka ugotować na twardo, przelać zimną woda i obrać.
Pokroić w kosteczkę lub zetrzeć na tarce jarzynowej o dużych oczkach, szczypiorek umyć i drobno posiekać, można dodać także odrobinę posiekanego pora, Następnie dodać parmezan lub zwykły ser żółty jeśli nie macie,  przyprawy i majonez.
Wszystko dobrze wymieszać i odstawić na kilka minut do przegryzienia smaków.Pyszne i proste, w sam raz na kanapki.

Smacznego :)

   

22 komentarze:

  1. Pyszna pasta, idealna na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to może być dobre! U mnie w domu mama robiła podobną, tylko zamiast parmezanu był chrzan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie pasty na kanapki. Pyszna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Paulinko , pyszne i proste :)

      Usuń
  4. Jak my dawno nie jadłyśmy pasty jajecznej - pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do wypróbowania :)

      Usuń
  5. Pyszna pasta kochana. Bardzo taką lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszelkie pasty kanapkowe, Twoja wygląda smakowicie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniamm...zjadłabym kanapeczkę z taką pastą

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dzieciństwa nie jadłam pasty jajecznej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubiłaś ? czy jej nie znałaś :)

      Usuń
  9. Bardzo smaczna pasta. Ja też używam wyłącznie majonezu kieleckiego 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczna to moje ulubione smarowidło chlebowe :) Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger