piątek, 15 stycznia 2016

Maliny z miodem w rumie .

Witajcie jakiś czas temu dostałam fajne ekologiczne  suszone produkty warzywno owocowe 
od  firmy Becla . Jednym z nich były suszone aromatyczne malinki. Postanowiłam z nich zrobić naleweczkę z miodem do herbaty na przeziębienie. Wyszła pyszna. Nadaje się również jako dodatek do kremów lub deserów.  Zapraszam do wypróbowania :)




Składniki :

około 4 łyżek suszonych malin ja użyłam od firmy Becla 
2 łyżki miodu
300 ml rumu

Wykonanie :

Do słoiczka lub zamykanej butelki wsypać maliny, następnie dodać miód i zalać rumem.
Odstawić na parę dni do przegryzienia smaków. Dodawać do herbaty, jako dodatek do kremów lub deserów.

Smacznego :)  

Wszystkich zainteresowanych ekologicznymi produktami firmy Becla  zapraszam na stronę internetową http://becla.pl/.

  

 

4 komentarze:

  1. Fajna nalewka. Zrobię z malin świeżych. Tylko muszę poczekać na lato :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim zapasem naleweczki to ja mogę chorować! :D

    OdpowiedzUsuń