środa, 13 stycznia 2016

Chili con carne na szybko.

Czasem się zdarza że nie mam czasu na przygotowanie wymyślnego obiadu wtedy robię coś na szybko,  u mnie w takim przypadku  jest oczywiście spaghetti albo chili con carne. Dzisiaj przygotowałam to drugie.
Wystarczy mieszanka warzyw chili con carne od Bonduelle , mięso mielone oraz sos boloński :)
Danie jest pyszne, można je podać z bułką lub makaronem :) 









Składniki :

1/2 kg mięsa mielonego z indyka lub szynki
1 sos boloński ze słoika Pudliszki 500 g
1 puszka chili con carne od Bonduelle 
sól, pieprz do smaku
1/2  łyżki   oregano
1 łyżka bazylii suszonej
3 łyżki oliwy

Wykonanie :

Do rondla wlać oliwę, przełożyć mięso wymieszane z oregano i bazylią,  podsmażyć, następnie wlać  sos i mieszankę od Bonduelle.
Dusić na małym ogniu aż mięso zmięknie przyprawić do smaku solą i pieprzem.
Danie gotowe, można podać z bułką lub makaronem.

Smacznego :) 




13 komentarzy:

  1. Pysznie. Ja teź korzystam z takich wspomagaczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam pod ręką takie produkty jak ja to mówię w razie w :)

      Usuń
  2. To my wpraszamy się do Ciebie na obiadek, bo to coś dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chili ! Porządnie rozgrzewa w taki mroźny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się pracuje, to zawsze trzeba mieć sposób na szybki obiad :) U mnie to zazwyczaj makaron z jakimś szybki sosem lub sos do kaszy zrobiony specjalnie w większej ilości i zamrożony :)
    Twój obiadek chętnie bym zjadła z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń