grudnia 28, 2015

Sałatka chińska.

Witajcie :) u mnie tradycyjnie na święta musi być sałatka z zupek chińskich, kapusty pekińskiej i kurczaka, dzieci za nią przepadają.Jeśli jej nie jedliście to koniecznie wypróbujcie :)
Do sałatki użyłam pysznej kukurydzy od firmy Bonduelle oraz przypraw od firmy Skworcu i EcoBlik. Sałatkę podałam na przepięknej porcelanie  Bogucice z kolekcji Miranda   
                                        Zapraszam :)







Składniki :

1 kapusta pekińska
1 papryka mała czerwona 
1/2 papryki żółtej i zielonej 
1 puszka kukurydzy od Bonduelle
1 duży majonez  
3 piersi z kurczaka
kawałek pora
2 łyżki suszonego szczypiorku
1 łyżka przyprawy Kurczak ziołowy od firmy Skworcu 
1 łyżeczka Pieprzu zielonego od EcoBlik 
Sol,pieprz do smaku 
4 łyżki oliwy 
7 zupek chińskich o smaku kurczaka

Wykonanie :
    
Piersi z kurczaka myjemy,osuszamy ręczniczkiem papierowym i kroimy w kostkę.
W rondlu rozgrzewamy oliwę , przekładamy mięso dodajemy przyprawy i smażymy na rumiano.
Zupki chińskie zalewamy wrzącą wodą,czekamy aż dobrze napęcznieją, odlewamy z nich wodę i odstawiamy do przestygnięcia.Kapustę myjemy i szatkujemy.Por myjemy i kroimy w paseczki lub kostkę.Paprykę myjemy i kroimy w grubą kostkę.
Do kapusty przekładamy kurczaka, zimne zupki, kukurydzę,pokrojone, papryki i por.
Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem,dodajemy majonez , szczypiorek i wszystko mieszamy.

Smacznego :)  









11 komentarzy:

  1. Przyznam się, że nie jadłam nigdy takiej sałatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna słyszę o tej sałatce, ale jeszcze nie jadłam :)
    Muszę zrobić, bo ciekawość mnie zjada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam, ale bardzo dawno temu. Dzięki za przypomnienie :) sałatka przepyszna, Asiu :)

    OdpowiedzUsuń