poniedziałek, 28 grudnia 2015

Carpaccio z buraka z serkiem śmietankowym.

Witajcie po świętach :)  Dzisiaj chciałam Was zaprosić na coś lekkiego czyli na Carpaccio z buraka z serkiem, pyszne, lekkie, w sam raz po świątecznym przejedzeniu :) Carpaccio można podać jako przystawkę a także jako dodatek do obiadu :) Wyśmienicie smakuje :) Sałatkę podałam na przepięknej porcelanie Bogucice z kolekcji Miranda  Zapraszam :)



Składniki :

2 buraki duże lub 3 małe ugotowane
150 g serka śmietankowego w plastrach od Piątnicy
sól,pieprz do smaku 
dobrej jakości oliwa,może być z oliwek
szczypiorek suszony  

Wykonanie:

Ugotowane buraki cienko pokroić w plasterki.
Plasterki serka przeciąć na 4 jeśli macie małe buraczki jeśli duże to możecie podać w całości.
Na talerzu układamy na przemian plasterek buraka, plasterek serka i tak do wykończenia składników.
Wierzch posypujemy solą,pieprzem, szczypiorkiem i skrapiamy oliwą.
Odstawiamy na kilka minut do przegryzienia smaków.
Wyśmienicie smakuje z grzanką.

Smacznego :)  

 

7 komentarzy:

  1. Buraczki uwielbiam w każdej postaci. Pyszna przystawka na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam...carpacchio z buraka... uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nazywam buraccio i podaję z mozarellą albo fetą. Do tego ziarna słonecznika, sos Worcester, krem balsamico.... Mmmm... Pyszne lekkie danie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja aż wstyd, że jeszcze jej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przekonałam się do buraka, muszę takie coś zrobić!

    OdpowiedzUsuń