środa, 27 maja 2015

Jajka nadziewane pasztetem z ciecierzycy




Ostatnio dostałam przepyszne wegetariańskie produkty z Firmy Primavika    http://www.primavika.pl/
Jednym z nich był Pasztet pomidorowy z cieciorką  postanowiłam go jakoś wykorzystać .
Miałam chęć na jajko więc pomyślałam że stworzę pyszny krem żółtkowo -  pasztetowy z dodatkiem szczypiorku i koperku. Nadzienie wyszło pyszne , jajka szybko znikły z talerza :)

                                      Zapraszam :)






Składniki :
5 jajek
3 łyżki  Pasztetu pomidorowego z cieciorką  http://www.primavika.pl/ 
1 łyżeczka majonezu
1 łyżeczka posiekanego młodego  koperku
1 łyżka młodego  szczypiorku
sól, pieprz do smaku
Kilka listków młodej sałaty

Wykonanie :
Jajka ugotować na twardo , ostudzić i obrać  .
Każde jajko przeciąć na pół i wyciągnąć żółtko.
Żółtko podusić widelcem , dodać pasztet, szczypiorek , koperek i majonez.
Wszystko utrzeć  na krem , dodać sól i pieprz do smaku.
Szpryckę do dekoracji napełnić kremem żółtkowo - pasztetowy i nadziewać puste łódeczki z jajek .
Wierzch posypać szczypiorkiem lub koperkiem .
Podawać na młodej sałatce  .

Pyszne , proste .
Smacznego :)

Zapraszam do wypróbowania pysznych , ekologicznych bez konserwantów , produktów 

14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :) Jajka wyglądaja super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty < jestem wegetarianką i chętnie bym takie kupiła i spróbowała :)
    Pozdrawiam Jola .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie :) Jolu produkty Primavika można kupić w : realu, Piotr i Paweł , alma , Stokrotka , polecam bo są pyszne :)

      Usuń
  3. Bardzo smacznie wyglądają te jajeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawe. Chociaż kojarzy mi się bardziej z Wielkanocą i dlatego zapisuję przepis w specjalnym Wielkanocnym zeszyciku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam super pomysł na jajeczka :) wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie,muszę wypróbować takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj