piątek, 13 lutego 2015

Brzoskwinie nadziewane tuńczykiem

             Zapraszam na pyszne brzoskwinie nadziewane tuńczykiem .
Przepis na tą przystawkę dostałam od cioci z Francji gdzie często ją podają.
   Pewnie się zastanawiacie jak może smakować ryba z brzoskwinią , też tak się zastanawiałam dopóki  nie spróbowałam .  
  Zapraszam do wypróbowania :)

  
 Składniki :
  
  • 1Puszka brzoskwiń
    2 Puszki tuńczyka  
    1 cebula 
    2 łyżeczki szczypiorku suszonego 
    Majonez 
    Pieprz , sól do smaku
    Pomidorki koktajlowe do dekoracji

Wykonanie :

  • Tuńczyka odsączyć z wody lub oleju i delikatnie podusić widelcem, dodać drobno pokrojoną cebulkę,szczypiorek , przyprawić do smaku pieprzem i solą. Wymieszać z 2 łyżkami majonezu. Nadziewać środek brzoskwinki. Udekorować majonezem i pomidorkami koktajlowymi .

    Smacznego :)
                                

6 komentarzy:

  1. Połaczenie fakt intrygujące ale napewno pyszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na przystawkę. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł Asiu :-) jestem ciekawa jak smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś lubi połączenie słodyczy ze słonym to będzie smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam takiej kombinacji.Ale ciekawy pomsył;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam, jadłam wersję z dodatkiem musztardy francuskiej, naprawdę smaczne, idealne połączenie, polecam

    OdpowiedzUsuń