maja 03, 2017

Sałatka ryżowa z tuńczykiem i groszkiem Jamar.




Zapraszam na pyszną i szybka sałatkę ryżową z tuńczykiem, groszkiem i jajkami.Łatwa w przygotowaniu super sprawdza się na różnych imprezach. Do sałatki użyłam groszku firmy Jamar.
Zapraszam do wypróbowania :)






2 woreczki ugotowanego ryżu
5 jajek ugotowanych na twardo
kawałek pora
2 puszki tuńczyka 
1 puszka groszku ja użyłam Jamar
sól, pieprz do smaku
4, 5 łyżek majonezu lub  do smaku
1 malutka cebulka
2 łyżki posiekanego szczypiorku
5 średnich ogórków korniszonych
1 łyżeczka musztardy 






Jajka, ogórki, cebulkę kroimy w kostkę, porę w cieniutkie paseczki.
Do miski przekładamy ugotowany i zimny ryż, następnie dodajemy odsączonego z wody tuńczyka, jajka, cebulę, por,ogórki,szczypiorek, odsączony z wody groszek i mieszamy.Następnie przyprawiamy do smaku solą, pieprze, musztardą i majonezem, wszystko dobrze mieszamy.Sałatka powinna być lekko ostrawa. Sałatkę przekładamy do miseczki i odstawiamy na godzinkę do przegryzienia smaków.
Życzę smacznego :)
Asia





 


7 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda :) Lubię takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna sałatka, uwielbiam sałatki z tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie jadłam sałatki ryżowej - czas to zmienić bo narobiłaś mi Asiu wielkiej ochoty na taka sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sałatki z tuńczykiem. Są wyraziste i delikatne zarazem :)

    OdpowiedzUsuń