https://4.bp.blogspot.com/-iu6Ty7V8YVg/WEL3CZijD7I/AAAAAAAAJpU/WapCLqTcNMor7dUR36lToqvDrxcDar--QCLcB/s640/DSCF0701.JPGLINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2https://1.bp.blogspot.com/-aIb0tlMH0Rk/WCHAnVfKraI/AAAAAAAAJa0/FUwBFoZIb6YYCF_YG-vI_vfbiacESw8BQCLcB/s640/DSCF0425.JPGLINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2LINK 2

marca 20, 2017

Murzynek przekładany gotowanym serem i kaszą manną.





 Zapraszam Was dzisiaj na pyszne ciasto, murzynek przekładany gotowanym serem z kaszą manną.Powiem szczerze, myślałam że już nic z niego nie będzie po włożeniu blaszki do piekarnika piekło się może z 10 minut i wyłączyli prąd. Miałam już je wyciągną i wyrzucić bo  jak mi się upiecze bez prądu, ale je zostawiłam i poszłam robić co innego kiedy zaglądnęłam do piekarnika byłam w szoku ciasto było upieczone i bez zakalca :)
Jak to mówią cuda się zdarzają :) Zapraszam do wypróbowania :)




1,5 szklanki mąki tortowej
1 szklanka cukru
5 jajek
1 cukier z wanilią
1 kopiata łyżka mąki ziemniaczanej
2 łyżki gorzkiego kakao
100 ml oleju
1 kopiata łyżeczka proszku do pieczenia

700 g białego sera 
1 szklanka cukru
1 cukier z wanilią
2 budynie waniliowe
1/2 szklanki mleka
4 łyżki kaszy manny CENOS
150 g margaryny
3 jajka

35g płatków migdałowych HELIO 

blaszka 35/25



Jajka ubijamy z cukrem i cukrem z wanilią na gęsty kogel mogel, następnie przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia, kakao i mąką ziemniaczaną, delikatnie mieszamy, na końcu dodajemy olej i jeszcze raz mieszamy. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia, przelewamy ciasto pieczemy w temperaturze 180 stopni do suchego patyczka. Ciasto studzimy i przecinamy na pół.

Migdały prażymy na suchej patelni i odstawiamy do przestygnięcia.

Do garnka przekładamy ser, margarynę, cukier i cukier z wanilią.
Mleko mieszamy z jajkami, budyniem i kaszą. wlewamy do masy serowej i mieszamy. Podczas gotowania masę zblendowałam dzięki temu była gładziutka bez żadnych grudek.Masę gotujemy na małym ogniu tak długo aż zgęstnieje oczywiście ciągle ją mieszamy żeby się nie przypaliła.

Spodnią część ciasta przekładamy do blaszki i nasączamy herbatą.
Wykładamy masę serową z tym że odkładamy około 1.5 szklanki.
N masę serową wykładamy drugi blat ciasta i dobrze dociskamy.Wierch smarujemy resztą masy i posypujemy prażonymi migdałami. Odstawiamy najlepiej na noc do lodówki.
Życzę Wam smacznego :) Asia.







19 komentarzy:

  1. Pomysłowe ciasto Asiu. Chętnie bym się wprosiła na kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego ciasta jeszcze nie widziałam. Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też kiedyś wyłączyli prąd i ciasto dopiekło się tak jak trzeba :). Ciasto piękne moja ulubiona masa z kaszy manny w połaczeniu z serem brzmi bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ciasto Joasiu. :-) Podkradnę Ci kawałeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo dobrze! Chętnie bym skosztowała kawałek, by przekonać się, jak smakuje! Mniam! Genialny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciasto, jeszcze takiego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ciasto Asiu, musi być pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny. Z wyglądu przypomina mi ciasto marchewkowe mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie raz pisałam, że to co wyprawiasz z ciastami - to nas mistrzostwo świata:) Dziś się powtórzę, bo jesteśmy pod wrażeniem Twoich wypieków. Cudowne ciacha Asiu :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pyszny przekładaniec :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Etykiety

Akcje kulinarne na Durszlaku (10) AQUAPHOR- recenzja (1) Babeczki na słono (3) Babki i Babeczki (37) Bee.pl (3) Bigos (1) Błyskawiczny Piątek (21) BOGUCICE (77) Bonduelle (23) Brześć (14) Bułeczki na słodko (29) Bułeczki na słono (21) Cedrob (3) Ciasta (190) Ciasta bez pieczenia (4) Ciasta upieczone z moich przepisów przez czytelniczki bloga . (1) Ciasta z owocami (63) Ciasta z wiśniami (4) Ciasteczka (114) ciasto (1) cukr (1) Cukry Nyskie (19) Cykoria. (10) Dania na kolację lub śniadanie (85) Dania obiadowe (260) Desery (27) Dodatki do ciast (1) Domowa wędlina (7) Domowe pieczywo (13) Dros (1) Duda (18) Dżemy (2) Eco Blik (3) FolWark (33) Frisco (4) Galeo (9) Galeria Cuda Świata (2) Gjuwecz (2) Gołąbki (4) Graciarnia Pana Grzegorza (1) Helio (41) Intergalaktyczne gotowanie (1) KONESSO- RECENZJA (4) Konkurs (2) Lidl (4) Liebster Blog Award 2015 (1) M'cVities (1) MAKARONY POLSKIE (4) Mamut (9) Mąka z Młyna w Szadku (12) MICHI (3) mieso (3) Mięso (55) Młyny Stoisław (26) Moje decoupage (1) Moje przepisy wyróżnione na Mikserze Kulinarnym (1) Moje robótki (1) muffinki (3) Nagrody (1) Napoje (7) Ogródek dziadunia (13) Oleje smakowe (1) Olejowy Raj (9) ORZECH (39) PapilArt (12) Pasty (6) Pasztety i wędliny (2) Pączki (2) Piątnica (11) Placki (10) POLO-market (2) Potrawy z grilla (3) PRIMAVIKA (7) Proeco Polska (13) Propozycja Sylwestrowa (1) Propozycja świątecznych ciast (3) Przekąski (4) Przepisy z truskawkami (5) Przetwory (19) Przyjaciele Kawy (1) Przyprawy (1) Przystawki (28) Przystawki Sylwestrowe (2) Radix Bis (19) Raw and Happy (1) Recenzje (3) Rolnik (3) Sałatki (50) Semco (1) Serniki i ciasta ze serem (43) Sery Korycińskie (5) Skworcu (27) Spichlerz Rusiecki (2) Społem Kielce (5) Super Krówka (2) surówka (1) Surówki (15) Swojska Piwniczka (3) Syropy lecznicze. (1) Święta (29) Tania książka.pl - (1) Tania książka.pl -recenzje (53) TarkaiMiarka. (1) Tarty na słodko (1) Tarty na słono (2) Testowanie Cenos (23) Testowanie Eco Blik (9) Testowanie Eterno (21) Testowanie Hańderek (11) Testowanie Incola (11) Testowanie Jamar (9) Testowanie Melvit (5) Testowanie Młynomag (25) Testowanie Pamapol (4) Testowanie Parczew (3) Testowanie Plenus (15) Testowanie PopCrop (1) Testowanie produktów Becla (7) Testowanie Roleski (16) Testowanie Sempre (4) Tłusty czwartek (1) Torty i torciki (16) Tovago (5) Tradismak (5) Tradycyjne Jadło (12) Vanille Mynte (1) VENOSA (1) Walentynki z Orzech (3) Wielkanoc (41) Wielkanoc - świąteczna propozycja na słodko (3) WSPÓŁPRACA (1) Zapiekanki (18) ZIARENKOWO (21) Zupy (31) Życzenia (2)
Copyright © 2016 Gotuj i piecz z Joanną , Blogger