środa, 5 października 2016

Golonki z indyka w sosie pomidorowym.


Witajcie: ) Moja rodzina uwielbia mięso, wiec co rusz muszę wymyślać coś nowego :) dzisiaj proponuję golonki z indyka w sosie pomidorowym, pyszne aromatyczne.Można je podać z ziemniakami, ryżem lub dowolną kaszą. Zapraszam :) 

Składniki :

4 golonki z indyka
sól, pieprz do smaku
2 łyżki suszonej bazylii
domowa vegeta do oprószenia mięsa
2 ząbki czosnku
1 l sosu pomidorowego najlepiej swojskiego
4 łyżki masła  
1 szklanka słodkiej śmietanki 12 % 
1 szklanka przegotowanej wody 

Wykonanie : 

Mięso myjemy i osuszamy ręczniczkiem, nacieramy bazylią, domową vegetą, pieprzem i przeciśniętym przez praskę czosnkiem.
W rondlu rozpuszczamy masło, przekładamy mięso i obsmażamy na rumiano, następnie zalewamy sosem pomidorowym wymiesznym z wodą  i dusimy pod przykryciem aż mięso będzie miękkie. Na końcu przyprawiamy ewentualnie solą lub pieprzem, dodajemy śmietankę i gotujemy na małym ogniu około 5 minut.


Smacznego :)   

 

10 komentarzy:

  1. Bardzo pysznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczny obiadek na ślicznej tacy i co najważniejsze, wszystko Twojej roboty :)
    Pysznie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Treściwe, łatwe do wykonania i z indyka już wiem co jutro zrobię na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny obiadek, aż mi smaka narobiłas na indyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga. Smacznie, pięknie i przystępnie.Trafiłam poszukując pomysłów do szynkowaru i... Zostanę na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i miło mi coś takiego przeczytać, mam nadzieję że znajdziesz coś pysznego dla siebie,jak już pisałam moja kuchnia jest prosta i tradycyjna bez udziwnień, taka jaką lubi moja rodzina :)

      Usuń

Drukuj