czwartek, 8 września 2016

Pyszne placuszki na jogurcie malinowym.


Mam dla Was propozycję pysznych placuszków, na kolację, obiad jak wolicie.
Placuszki są mięciutkie i szybkie w przygotowaniu, podałam je z jogurtem malinowym, smakowały wybornie:)
Zapraszam :)



Składniki:

1/2 l mleka
3 jajka
2 łyżki cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1 cukier waniliowy
175 g jogurtu malinowego Jogobella
mleko
3 szklanki mąki pszennej typ 550

olej do smażenia

Wykonanie:

Do garnuszka pół litrowego przekładamy jogurti resztę dolewamy mleka tak żeby było 1/2 l płynu. Jajka ubijamy z cukrem i cukrem waniliowy, dodajemy mleko z jogurtem i przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia. Wszystko delikatnie mieszamy.Ciasto ma mieć konsystencję gęstej śmietany.
Ciasto przelewamy do dozownika na naleśniki, jeśli nie macie takiego to przełóżcie do worka cukierniczego z okrągłą końcówką.
Na patelni rozgrzewamy  troszkę oleju, wyciskamy ciasto w formie ślimaka. Pieczemy z obydwu stron na złoty kolor.Odsączamy z nadmiaru tłuszczu na papierowym ręczniczku.
Ja placuszki podałam z jogurtem malinowym.
Smacznego:)


 

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają i na pewno tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo apetycznie zakręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Moje placki zawsze takie plackowate, a u Ciebie Asiu takie ładne zawijaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny pomysł. :)
    Zapraszam na swojego bloga. :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się że pomysł się spodobał :) chętnie odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Pięknie zakręcone i niezwykle apetyczne, jak zawsze u ciebie Asieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to zrobiłaś, że nie zlaly się? Pięknie wyglądają; )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, placuszki nabrały uroku i aż proszą się żeby je zjeść

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepis!
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń