piątek, 19 lutego 2016

Placki ziemniaczane z suszonymi pomidorami.

Witajcie :) Uwielbiam placki ziemniaczane i często je robię ale za każdym razem dodaję do nich inne dodatki.
Robiłam już z kapustą kiszoną, batatami a dzisiaj miałam chęć na suszone pomidory, uwielbiam je :)
Placki podałam z sosem do kanapek Roleski , smakowały wybornie :) Zapraszam do wypróbowania :)



Składniki :

około 6 ziemniaków
1 cebula
1/2 szklanki posiekanych pomidorów suszonych w oleju
2 jajka
sól, pieprz do smaku
szczypta chili
 2, 3 łyżki mąki w zależności od jakości ziemniaków
4 łyżki startego żółtego sera

oliwa do smażenia
sos Roleski 

Wykonanie :

 Ziemniaki, cebulę obrać, umyć i zetrzeć na tarce jarzynowej o średnich oczkach, następnie dodać posiekane pomidory, ser, jajka i mąkę.
Wymieszać, przyprawić do smaku solą, pieprzem i szczyptą chili.
Na patelni rozgrzać troszkę oliwy, kłaść porcje ziemniaków, smażyć placki z obydwu stron na rumiano.Podawać z dowolnym sosem.
Smacznego :) 





 

10 komentarzy:

  1. Pyszny pomysł Asiu. Aż głodna się zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich placuszków jeszcze nie robiłam. Ciekawy pomysł. Lubię placki ziemniaczane podkręcone dodatkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepadam za plackami z ziemniaków, z suszonym pomidorem fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaintrygowałaś tym połączeniem smaków. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich jeszcze nie jadłam. Pysznie wyglądają ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. O! coś dla mnie:)podoba mi się takie połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń