lutego 11, 2016

Pizza ziemniaczana z salami, parmezanem i Dresingiem.

Uwielbiam ziemniaki i wszystko co można z nich zrobić :) tak siedziałam i się zastanawiałam a jak by je zrobić w formie pizzy :) jak pomyślałam tak i zrobiłam :) jako dodatki użyłam salami i parmezanu, a gotową pizzę podałam z Ceaesar dresing Roleski. Powiem Wam że wyszła pyszna no i bez grama tłuszczu.
Pizę podałam na porcelanie Bogucice . Zapraszam :)


 






Składniki :

około 0,5 kg ziemniaków
1 cebula
2 ząbki czosnku
3 jajka
2 łyżki maki zwykłej 
pieprz, szczypta chili 
sól lub domowa vegeta do smaku
1 opakowanie salami
1,5 szklanki startego parmezanu

forma do tarty o średnicy 26 cm

Wykonanie :

Ziemniaki obrać , umyć i zetrzeć na tarce jarzynowej o średnich oczkach, cebulę obrać i także zetrzeć. Następnie dodać roztrzepane jajka,połowę  startego sera, mąkę i przyprawy. Przyprawić do smaku według uznania.Tartę wyłożyć papierem do pieczenia, przełożyć masę ziemniaczaną,  podpiekać w temperaturze 180 stopni oko 20 minut następnie wyjąć z piekarnika, z salami zrobić różyczki i delikatnie powtykać w ziemniaki, wierzch posypać resztą sera. Zapiekać jeszcze około 30/35 minut. Podawać z dresingiem Roleski lub dowolnym sosem.Smacznego :)


 

  

9 komentarzy:

  1. Ślinka cieknie. Też uwielbiam ziemniaki (moja mama pochodzi z Poznania, więc zawsze dużo u nas się ich jadło w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota :) też uwielbiam wszystko co ziemniaczane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na pizzę :-) zjadłabym taką z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestować na moim dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na standardowe danie :) Smakowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Bardzo jestem ciekawa, jak smakowała taka pizza. Też lubię ziemniaki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger