stycznia 27, 2016

Owsianka na mleku sojowym z malinami.

Dzisiaj mam propozycję pysznej owsianki ale na mleku sojowym, przepis przede wszystkim dla tych którzy mają nietolerancję laktozy a lubią zupy mleczne :) Owsiankę podałam z suszonymi wiśniami, malinami i przepysznymi Malinami w syropie od firmy Eterno . Zapraszam :)



Składniki :

500 ml mleka sojowego
około 12/13 łyżek drobnych błyskawicznych płatków owsianych
2 łyżeczki cukru do smaku
suszone owoce ( wiśnie, maliny, żurawina )
Maliny w syropie Eterno  do polania

Wykonanie :

Mleko wlać do garnka i zagotować, dodać cukier i płatki owsiane.Ciągle mieszając na małym ogniu gotować aż owsianka zgęstnieje. Przełożyć do miseczek , dodać suszone owoce i polać syropem z malinami. Pycha :)Jeśli chcecie rzadszą owsiankę to dolejcie więcej mleka jak gęściejszą to dodajcie więcej płatków, ja miałam bardzo drobne.

Smacznego :)  

 

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię owsiankę, jestem tylko ciekawa jak smakuje mleko sojowe,moje wnuki nie tolerują mleka muszę sprawdzić, dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ja też nie toleruję laktozy a mleko sojowe kupuję czasem z nutką wanilii ma lekko słodkawy smak :)moje dzieci jak były malutkie też piły sojowe z początku nie chciały ale w końcu się przyzwyczaili :) wiem że często większym dzieciom z nietolerancją podają mleko kozie niby jest bardzo dobre :) również pozdrawiam kochana :)

      Usuń
  2. Lubię takie przysmaki na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinki wyglądają kusząco jak i cała owsianka :)

    OdpowiedzUsuń