niedziela, 6 grudnia 2015

Rozgrzewająca zupa gulaszowa .

Dzisiaj postanowiłam przygotować tylko jedno danie  i jest to   rozgrzewająca zupa gulaszowa  z kukurydzą i fasolką czerwoną od firmy Bonduelle , pieczarkami , marchewką i mięsem . Do zupy dodałam wyśmienite  przyprawy  od Skworcu  .  Zupa jest pyszna i pożywana w sam raz na zimowe dni moja rodzinka za nią przepada :) Zapraszam :)






Składniki :

około 6oo g mięsa z szynki
6 ziemniaków
4 duże pieczarki 
1 papryka czerwona
1 malutka puszka kukurydzy Bonduelle
1 malutka puszka fasolki czerwonej Bonduelle
1 łyżka przyprawy staropolskiej od Skworcu
1 łyżka oregano od Skworcu  
1/2 papryczki jalapeno ( ostra )
vegeta domowa do smaku 
pieprz do smaku
około 2  litry bulionu 
3 marchewki 
1 łyżka czerwonej papryki słodkiej 
4 łyżki oliwy 
1 duża cebula 

Wykonanie :

Mięso myjemy , osuszamy i kroimy w grubą kostkę.
W rondlu rozgrzewamy oliwę , przekładamy mięso , dodajemy wszystkie przyprawy i chwilę podsmażamy .
Marchew, pieczarki , cebulę obieramy , myjemy i kroimy w półplasterki , przekładamy do mięsa , wlewamy połowę bulionu , przykrywamy i dusimy na małym ogniu około 30 minut. Następnie obieramy ziemniaki , myjemy i kroimy w grubą kostkę , dodajemy do gulaszu razem z kukurydzą , fasolką i czerwoną papryką pokrojoną w paseczki. Wlewamy resztę bulionu i dusimy tak długo aż mięso i ziemniaki będą miękkie. Na końcu przyprawiamy jeszcze solą , vegetą lub pieprzem .Zupa gulaszowa ma mieć gęstą konsystencję . Jeśli bulion wam za szybko odparuje a mięso będzie jeszcze twardawe to dolejcie po prostu wody.

Smacznego :)   


 
 

18 komentarzy:

  1. bardzo lubię zupę gulaszową. bardzo lubię dodatek czerwonej fasoli - pycha. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity przepis, ale i miseczka urocza. Kupiłam taką samą kilka dni temu i też dzisiaj u mnie wystąpi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miseczki fajne szkoda że nie ma talerzyków do nich tylko kubki są :)

      Usuń
    2. Na blogu Słodkiej babeczki widziałam dzisiaj talerzyk :D

      Usuń
    3. U nas same miseczki tylko :(

      Usuń
  3. Też taką zupkę robię , pyszna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszna zupa, pięknie podana...nic tylko jeść i się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupa gulaszowa jest idealna na chłodne dni. Drugie danie już nie jest potrzebne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gulaszową zupkę uwielbiałam, jak jadłam mięso :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na chłodne dni i wieczory taka zupa jest w sam raz . :)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj