środa, 2 grudnia 2015

Racuszki serowe z nutką lawendy , jogurtem i wiśniami.

Kochani zapraszam Was dzisiaj na przepyszne , mięciutkie w prost rozpływające się w ustach racuszki serowe z nutką lawendy którą dostałam od firmy Eco Blik . Zainspirował mnie przepis Ani Starmach ale oczywiście dodałam do niego swoje trzy grosze :) Racuszki musicie wypróbować są wspaniałe :)



Składniki :

300 g sera białego śmietankowego
3 jajka
4  łyżki mąki
1 cukier waniliowy
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
4 łyżki cukru
1 łyżka kwaśnej śmietany
szczypta lawendy od Eco Blik

olej kokosowy do smażenia
jogurt naturalny 
wiśnie lub inne owoce  

Wykonanie :

Do miski przełożyć ser , dodać cukier , śmietanę , cukier waniliowy, lawendę  i 3 żółtka , zmiksować blenderem . Następnie dodać mąkę z proszkiem i wymieszać. Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę. Dodać do masy serowej i delikatnie wymieszać. Na patelni rozgrzać 3, 4 łyżki oleju kokosowego , kłaść łyżką porcje ciasta nie za duże bo racuszki są delikatne i będzie Wam się źle przewracało  , smażyć na złoty kolor z obydwu stron . Podawać z jogurtem  i dowolnymi owocami , ja podałam z wiśniami z kompotu .

Smacznego :) 

 

9 komentarzy:

  1. Fantastycznie były na pewno, szczególnie z tymi wiśniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z lawendą? Muszą być pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam placków z serkiem, ale jestem pewna, że smakowały cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta lawendowa nuta, trochę jak tęsknota za wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawendy jeszcze nie dodawałam do moich dań. Ciekawy pomysł. Placuszki wyglądają bardzo apetycznie :))

    OdpowiedzUsuń