października 31, 2015

Sosy FOLWARK recenzja .

 Mam przyjemność testowania przepysznych sosów z firmy Folwark .
 Firma  ta posiada szeroki asortyment różnego rodzaju sosów .
Sos salsa mexicana ,Sos czosnkowy, Sos barbecue, Sos gyros kebab łagodny,Sos kebab gyros ostry,Sos madziarów ,Ketchup premium, Sos do pizzy , Remulada duńska , Dressing 1000 wysp. Majonez kremowy.
Kiedy moje dzieci spróbowały  sosów  Folwark   to po prostu nie dały mi już żyć i musiałam szukać ich po sklepach , znalazłam w Intermarche :) od tamtej pory cały czas królują w naszym domu , i są często podawane do różnych  dań , sałatek , kanapek , do pizzy . Serdecznie polecam do wypróbowania :) Wszystkich zainteresowanych sosami zapraszam do sklepu internetowego http://folwark.com.pl/

Z sosów które dostałam przygotowałam pyszne potrawy .

1. Sos kebab gyros - majonezowy sos o delikatnej konsystencji, któremu charakter nadają przyprawy , czosnek i zioła. Niezastąpiony do tortilli , kebaba , gyrosa , grilowanego mięsa .

2. Remulada duńska - Gęsty majonezowy sos z warzywami o lekkim smaku curry ,wyśmienity do jajek , wędlin, żółtego sera , potraw z grilla.

3. Sos madziarów - ostry sos pomidorowy z dodatkiem chili ze słodko- kwaśnym posmakiem .Doskonały do wędlin, parówek , kanapek .



1.  Siekane kotlety z indyka .




2.  Pizza na bogato .



3. Placki ziemniaczane z kiszoną kapustą .




4. Podpłomyki .




 5.  Sałatka Nicejska warstwowa .



6.   Placki  z kukurydzy , groszku i sera cheddar. 




7.  Lekka sałatka z fetą .





  
Serdecznie zapraszam do wypróbowania :)

4 komentarze:

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger