niedziela, 22 lutego 2015

Domowe andruty

             Zapraszam dzisiaj na pyszne domowe andruty.
  Takie wafelki pamiętam z dzieciństwa , ten ich smak ,  przepyszna masa czekoladowa i chrupiący wafel :)
               Kiedyś przygotowywała je dla nas mama , dzisiaj ja robię je swoim dzieciom .
                          Przepis przechodzi z pokolenia na pokolenie.













Składniki :

2 paczki wafli 
1 szklanka mleka w proszku
2 cukry waniliowe
1/2 szklanki mleka
3 łyżki kakao
1 szklanka cukru
1 kostka margaryny


Wykonanie :

Do garnka włożyć margarynę , dodać mleko , cukier i cukier waniliowy.
Gotować na małym ogniu aż się wszystko dobrze rozpuści .
Dodać kakao i  jeszcze gotować około 5 minut.
Masę przestudzić , ciągle mieszając dodawać stopniowo szklankę mleka w proszku.

Tak przygotowaną masą przekładać wafle .
Mi starczyło na 2 paczki dużych wafli .            

Wafel owinąć w folię i przycisnąć np: deską , odstawić na kilka godzin .

Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wafla, a Twój wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Asiu podrzuć kilka sztuk, ja je uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe wafle to ja uwielbiam, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Marzenko :) domowe najlepsze bo bez chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby zwykły, prosty andrut a jak rewelacyjnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaki dzieciństwa, ale nigdy nikt tak ładnie mi nie podał. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj