maja 26, 2016

Zupa z brązowych pieczarek z kurczakiem i makaronem muszelki Incola.


Witajcie :) dzisiaj ma dla Was pyszną zupkę z brązowych pieczarek na kurczaku z makaronem muszelki Incola. Zupa jest pożywna i może wystarczyć np: jako jedno danie.
Zapraszam:)


Składniki :

1 pierś z kurczaka
5 pieczarek 
4 ziemniaki
kawałek selera
2 marchewki
1 duża gałązka lubczyku
3 ziarenka ziela angielskiego
3 ziarenka pieprzu
1,5 do 2 l wody
2 łyżki domowej vegety 
3/4 szklanki makaronu muszelki ja użyłam Incola
2 łyżki masła
1/2 szklanki słodkiej śmietanki 12 %



Wykonanie :

Wszystkie warzywa obrać, umyć i pokroić w kostkę. Mięso umyć i również pokroić w grubą kostkę.W garnku rozpuścić masło, dodać mięso, marchewkę, seler,por, pieczarki pokrojone w pół plasterki i chwilę podsmażyć. Następnie dodać ziele angielskie, pieprz, gałązkę lubczyku i zalać połową wody, gotować  około 15 minut, następnie dodać vegetę, ziemniaki, dolać resztę wody i nadal gotować. Gdy ziemniaki będą jeszcze twardawe dodać makaron. Gotować zupę tak długo aż ziemniaki i makaron będą all dente. Gęstość zupy zależy od Was jeśli lubicie rzadsze dodajcie więcej wody jeśli gęste makaronu lub ziemniaków. Na samym końcu przyprawić ewentualnie jeszcze do smaku solą, pieprzem lub szczyptą chili. Gdy zupa lekko przestygnie wlać śmietankę i wymieszać.
Smacznego :) 



8 komentarzy:

  1. Pyszna zupka, dawno takiej nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pyszna , i pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu pyszna zupka...moje smaki:) mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, treściwa i bardzo smaczna zupa. Pychoty! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną zupkę przyrządziłaś! A jak mi się podobają te malutkie, urocze muszelki w talerzu do towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, jaka wspaniała, pożywna zupka, moje smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń