maja 31, 2016

Szybka sałatka z makaronem i grillowaną karkówką.



Witajcie :) zostaje Wam czasami mięso z grilla, plaster lub dwa, np pieczonej karkówki ? jeśli tak to mam dla Was propozycję szybkiej i pysznej sałatki. Do sałatki użyłam bezglutenowego makaronu kolanka Incol  które bardzo polecam alergikom. Zapraszam do wypróbowania :)

Składniki :

2 szklanki ugotowanego makaronu kolanka ja użyłam Incola 
4 jajka ugotowane na twardo i pokrojone w kostkę
kawałek pora pokrojonego w półplasterki
1 puszeczka marchewki gotowanej na parze i pokrojonej w kostkę
mały pęczek posiekanego szczypiorku
3 plastry grillowanej karkówki pokrojonej w kostkę
1/2 puszki kukurydzy odsączonej z wody
3/4 łyżki majonezu
sól, pieprz do smaku

Wykonanie :

Do miski przekładamy wszystkie podane składniki, przyprawiamy do smaku solą i pieprzem, dodajemy majonez i mieszamy.
Odstawiamy na godzinkę do przegryzienia smaków.
Smacznego :)      

8 komentarzy:

  1. Szybka, ale jaka smakowita! Pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie szybkie przepisy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi często coś z grilla zostaje. Ale nie wpadłam na to, aby zrobić sałatkę. Dziękuję za podpowiedź Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju, ale bym zjadła! :D Świetny sposób na wykorzystanie grillowych pozostałości ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger