lutego 07, 2016

Sałatka rzymska z awokado, łososiem i szparagami.

Witajcie :) Mam dzisiaj dla Was propozycję pysznej i lekkiej sałatki z sałatą rzymską, łososiem, awokado i szparagami.
Do sałatki użyłam  Dresingu Caesar Roleski. Zapraszam do wypróbowania bo jest bardzo pyszna :) Sałatkę podałam na porcelanie Bogucice z kolekcji Miranda platin.



Składniki :

1mała sałata rzymska
2 duże szparagi ze słoika
5 pomidorków koktajlowych
3 plasterki awokado
1 łyżka posiekanego szczypiorku
2 duże płaty łososia Norweskiego z koperkiem
sól,pieprz do smaku
Dresing Caesar Roleski

 Wykonanie :

Sałatę umyć i osuszyć, poszarpać na kawałki, ułożyć na półmisku 
 i lekko posolić, pomidorki przekroić na pół, łososia pokroić w paseczki,szparagi pokroić na 1cm kawałki, awokado obrać i pokroić
w grubą kostkę, wszystkie składniki ułożyć na sałacie. Posolić i popieprzyć do smaku.
Przed podaniem sałatę polać dresingiem.

Smacznego :)  


 

22 komentarze:

  1. bardzo fajny przepis, taki już wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym taką sałateczkę, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) wpadaj kiedy chcesz :)

      Usuń
  3. To ja z chęcią się wproszę na taką sałatkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście królewska sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki talerz sałatki bardzo by mnie uszczęśliwił w porze drugiego śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. takie lekkie sałatki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka wygląda efektownie, ponadto pewnie smakuje bardzo dobrze :) no i do tego zgłodniałem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu jak ja lubię takie sałatki:) bardzo lubię też avocado a więc przepis porywam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przepis się podoba :)

      Usuń
  9. Takie sałatki lubię i z chęcią bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna sałatka, ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger