lutego 03, 2016

Gofry z bitą śmietaną, truskawkami i dżemem .

Witajcie :) Zapraszam dzisiaj na pyszne gofry serduszka z bitą śmietaną, truskawkami i przepysznym Dżemem wieloowocowym firmy Orzech. Przepis znalazłam w książce Pyszne 25.  Gofry w sam raz na Walentynki :)
                      



Składniki :

200 g mąki
1 cukier waniliowy
250 ml mleka
2 jajka
1 łyżka cukru
2 łyżki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia

250 ml śmietany kremówki
1 cukier waniliowy
1 łyżka cukru 

truskawki
Dżem wieloowocowy Orzech 

Wykonanie :

Do miski wlać mleko , dodać jajka, cukier, cukier waniliowy,olej i na końcu mąkę wymieszaną z proszkiem. Wszystko dobrze wymieszać mikserem. Gofrownicę rozgrzać, lekko natłuścić, wlewać porcje ciasta, piec na złoty kolor.

Śmietanę ubić z cukrem i cukrem waniliowym na sztywno.Rękaw cukierniczy napełnić śmietaną.
Na jedno serduszko nałożyć łyżeczkę dżemu, truskawkę i rozetkę ze śmietany, przykryć drugim serduszkiem. Smacznego :)

 
  

19 komentarzy:

  1. Pyszności :-) Asiu podeślij mi jednego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm...gofry uwielbiam ;) pysznie nawet na Walentynki tak pięknie podane

    OdpowiedzUsuń
  3. Asieńko jaka cudna prezentacja, porywam jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszą być smaczne takie gofry

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem teraz na wyjeździe u rodziny. Za bardzo nie mam dostępu do Internetu. Wchodzę do Ciebie a tu takie smakowitości. Te ostatnie przepisy są takie pełne miłości. I kształtem i kolorem. No i te truskawki :) Pyszności. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) ja też na wyjeździe byłam :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. dawno nie jadłam gofrów,,,oy dawno

    OdpowiedzUsuń