października 24, 2015

WYNIKI KONKURSU Z OKAZJI 1 URODZIN BLOGA

        

Nagrody . 
1 Miejsce to :

 Książki to : 2 , 3 i 4 miejsce

 Reszta nagród + dyplomy 

 
Bardzo Wszystkim dziękuję za wspaniałe  propozycje tortów i ciast .

Nie spodziewałam się tylu zgłoszeń , z chęcią bym Was wszystkich nagrodziła ale wiecie że to nie możliwe :)
Wszystkie zgłoszenia są przepyszne i przepiękne  ale  muszę wybrać te które najbardziej przypadły mi do gustu :) Postanowiłam wytypować  6 miejsc .
Mam nadzieję że będziecie zadowoleni z takiego wyboru :) a więc :

1 Miejsce zajęła Pani Ewelina Pędzikowska  i jej Tort serowo porzeczkowy . 
   Nagroda to  2 paczki Ziarenek ufundowanych  przez firmę ZIARENKOWO oraz miarki.






2  Miejsce zajęła Pani Małgorzata Wróblewska i jej Sernik kawowo-dyniowy z polewą czekoladowo-kawową i figami .Nagroda to książka Ciasta i desery krok po kroku oraz foremki do ciasteczek .




3  Miejsce zajęła Pani Małgorzata Luty i jej Tort śmietanowy z brzoskwiniami i borówkami .
Nagroda  to książka  Najlepsze przepisy na ciasta i ciasteczka oraz foremki do ciasteczek .

 










4 Miejsce zajęła Pani Justyna Dragan i jej Tort Crispello .
Nagroda to książka Ciasta Siostry Anieli oraz foremki do ciasteczek.












5 miejsce zajęła Pani Dagmara Wąsińska  i jej Torcik piernikowo-drożdżowy na pomarańczowo.
Nagroda to Miarki  , Gryczanki  oraz  żel firmy Avon.


6 Miejsce zajęła Pani Marzena Szkodzińska i jej przepyszne ciasto Lion .
  Nagroda to Miarki ,  Gryczanki oraz żel firmy Avon .











Adresy do wysyłki proszę wysyłać do mnie na pocztę  face book -  Klik  Asia


 Pozostałe zgłoszenia : 

Tiramisu truskawkowe od Pani Katarzyny .







Sernik biały Michałek od Pani Ani .







  
 

 Korzenne  ciasto  z  powidłami śliwkowymi i kremem dyniowym od Pani Hanny .
 











Kostka królowej od pani Justyny . 












Kora orzechowa od Pani Teresy .










Torcik kokosowo truskawkowy od Pani Joli .








  

Racuchy kokosowe od Pani Marty .  









Ciasto dla dorosłych od Pani Jadwigi .








Jeszcze raz Wszystkim dziękuję za zgłoszenia :) 

12 komentarzy:

  1. Wszystkie zgłoszenia są wspaniałe :-) dziękuje Asiu za super nagrodę i gratuluję pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za wyroznienie i super nagrode! Czekam z niecierpliwoscia ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo dziękuję :) Duża konkurencja była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcialam serdecznie podziękować za 1 miejsce, bardzo się cieszę za takie uznanie;) nagroda super ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję za nagrodę! Jestem baardzo zadowolona! <3 I jak mogę... to poproszę czerwone foremki <3 Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że właśnie ten kolor Ci zapakowałam :) miałam nosa :)

      Usuń
    2. No to u mnie też Pani trafiła bo dostałam zielone miarki :)

      Usuń
    3. Cieszę się że jesteście zadowolone :) inie pani tylko Asia :)

      Usuń
  6. Nagroda właśnie dzisiaj dotarła. Bardzo dziękuję! Książka i foremki cudne, a dyplom...miła niespodzianka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko że jesteś zadowolona :)

      Usuń