września 24, 2015

Tost francuski z dżemem malinowym .

Witajcie :) to tak na szybko z rana zapraszam na śniadanko i pyszny Tost francuski 
                z cynamonem i wanilią a do tego swojski dżemik z malin  , myy jak ja go uwielbiam do porannej kawy :)
Może nie wygląda pięknie ale w smaku pycha jeśli ktoś lubi cynamon oczywiście :)

Tosty podałam na porcelanie Bogucice z kolekcji Jesień http://www.porcelanabogucice.pl/


 Składniki :

Kilka kromek chałki ( może być już sucha )
3 jajka
około 50 ml śmietanki 12 %
1 cukier waniliowy
1 łyżka cynamonu 
cukier do smaku 

masło do smażenia 

Dżem malinowy 

Wykonanie :

Chałkę pokroić w kromki w zależności od zapotrzebowania :)

Jajka roztrzepać z cukrem waniliowym cynamonem , śmietanką i cukrem ( w zależności od tego jakie słodkie lubicie ).

Każdą kromkę maczać w jajku ze śmietanką.


Smażyć na maśle z obydwu stron na złoty kolor.


Podawać z dżemem malinowym lub takim jaki lubicie najbardziej .

Smacznego :) 

 
  Drugie życie pieczywa

10 komentarzy:

  1. Też tak robię, bardzo smaczne tosty śniadaniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja poproszę takiego tosta,bo uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, moje danie z lat dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u nas w domu jadło się zawsze na słono :) a gdy sama zaczęłam gotować to spróbowałam na słodko i ta wersja mi najbardziej smakuje :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tosty francuskie ! I właśnie przypomniałaś mi, ze zdecydowanie za długo już ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tosty francuskie! Świetny pomysł na wykorzystanie czerstwego pieczywa 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger