poniedziałek, 14 września 2015

Migdałowe ciasteczka wyciskane .

Witajcie :) dzisiaj coś na szybko , wyciskane ciasteczka , pyszne , kruche i łatwe w przygotowaniu.
        Ciasteczka podałam na porcelanie Bogucice http://www.porcelanabogucice.pl/ 





Składniki :


125 g masła
1 szklanka cukru
1 cukier waniliowy
2 jajka
120 g mielonych migdałów
350 g mąki
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia.

Wykonanie :

Miękkie masło utrzeć z cukrem , cukrem waniliowym na puch , następnie dodać jajka , mąkę z proszkiem i mielone migdały.
Wszystko dobrze utrzeć mikserem.

Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia.
Rękaw cukierniczy z gwiażdzistą tylką napełnić ciastem .
Wyciskać dowolne kształty ciasteczek lub takie s jak u mnie .


Piec w temperaturze 180 stopni na złoty kolor.


Smacznego :)

http://www.porcelanabogucice.pl/ 

  

7 komentarzy:

  1. Takie ciasteczka kojarzą mi się z dzieciństwem, zawsze były kupowane w sklepie, a na wierzchu miały trochę cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły te ciasteczka – wyglądają jak kupne ! Fachowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam przepisu na te ciastka i trafiłam na stronkę :) biorę się do roboty!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj