maja 21, 2015

Strogonow sojowy z warzywami i kluseczkami

Witajcie , ostatnio nazbierało mi się trochę przepisów i nadrabiam zaległości :)
Dzisiaj mam dla Was propozycję na wegetariańskie danie czyli :  Strogonow sojowy   z warzywami firmy Primavika i kluseczkami .
Dania firmy Primavika są pyszne , zdrowe i bez konserwantów .
                                           Zapraszam :)







Składniki :

1 słoik Strogonowa firmy Primavika http://www.primavika.pl/
1 puszka białej fasolki 
kilka różyczek ugotowanego brokuła
1 ugotowana marchewka
sól, pieprz do smaku
szczypta chilli

Kluseczki :
około 0,5 kg ugotowanych ziemniaków
1 jajko
mąka ziemniaczana

Wykonanie :

Brokuła i marchewkę ugotować w osolonej wodzie.
Strogonowa przełożyć do garnka , dodać fasolkę , pokrojoną marchewkę w kostkę i różyczki brokuła.
Przyprawić do smaku sola , pieprzem i chilli.

Ja to danie podałam z kluseczkami .

Ugotowane ziemniaki przecisnąć przez praskę .
Ja zawsze robię sobie kulę , dzielę ręka na 4 , czwartą część odsuwam i w to miejsce wsypuję mąkę ziemniaczaną tyle ile było odsuniętych ziemniaków. 
Następnie z powrotem dokładam odsunięte ziemniaki dodaję jajko , sól i pieprz do smaku oraz suszony szczypiorek . 
Zagniatamy ciasto , robimy wałeczek , odcinamy 1.5 cm kawałeczki i robimy z nich owalne kluseczki alla 
Gnocchi .
Gotujemy w osolonej wodzie około 3,  4 minuty od wypłynięcia. 
Wyciągamy na sitko i przelewamy letnią wodą .
Kluseczki można polać roztopionym masłem .


Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Wygląda zachęcająco do wypróbowania;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna p[ropozycja, jak zaproszisz to sie wpraszam na taki obiadek ;)

    OdpowiedzUsuń