stycznia 01, 2015

Sałatka z makaronem

Ostatnio robiłam sałatkę warzywną i z zupkami chińskimi  , zbliżał się Sylwester więc trzeba było znowu coś przygotować :) postanowiła dla odmiany zrobić sałatkę z makaronem :) wyszła naprawdę pyszna :) 
                                   Zapraszam :)




 Składniki :

1 paczka makaronu malutkie muszelki
1 puszka kukurydzy
około 1/2 kg piersi z kurczaka
kawałek pora
5 jajek
Kawałek czerwonej papryki jeśli lubicie
1 majonez 
pieprz, sól , vegeta
około 5/6 ogórków korniszonów
oliwa do smażenia kurczaka


Wykonanie:

Makaron ugotować al dente .
Por umyć i drobno pokroić.
Korniszony pokroić w kosteczkę.
Paprykę pokroić w kostkę  ( jeśli nie lubicie nie musicie jej dodawać).
Jajka ugotować na twardo i pokroić w kostkę.
Piersi z kurczaka umyć , pokroić w kostkę , przyprawić do smaku pieprzem , vegetą i usmażyć na oliwie.
Kukurydzę odsączyć z wody na sitku.
Wszystkie składniki ze sobą połączyć i przyprawić do smaku , dodać majonez ( ja na tą porcję dałam duży ) .Wszystko dobrze wymieszać.
Smacznego :)


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sałatki, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, a ja zamiast makaronu dodałam ryż :D Pysznie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam robić z ryżem ale w końcu wyszła z makaronem bo dawno nie robiłam takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pysznie podane :) Robię podobną sałateczkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger