grudnia 05, 2014

Biszkopciki dla dzieci

Witajcie :) dzisiaj coś na szybko :)   czyli  pyszne i  mięciutkie babeczki biszkoptowe .
Moje dzieci je uwielbiają , szczególnie syn który nie lubi żadnych dodatków w ciastach :)
Ja babeczki przełożyłam  jeszcze kremem toffi ale można je podać tylko posypane cukrem pudrem :)
Biszkopciki ładnie się prezentują jeśli upieczecie je w foremce o kształcie muszelek lub serduszek .
                   
                       Zapraszam :)



        
Składniki :

1 szklanka mąki tortowej
1 łyżka mielonych Migdałów Skworcu
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka Cukru marcepanowego Skworcu
1 szklanka cukru
 5 jajek


Wykonanie  ;


Jajka ubić z cukrem i cukrem marcepanowym, dodać , migdały ,   mąkę i proszek , wszystkie składniki wymieszać .

Foremki wysmarować margaryną , nakładać po łyżce do każdej przegródki , ( jeśli  macie duże foremki to po 1,5 lu 2 łyżki ) .

Piec w temperaturze 180 stopni do suchego patyczka .

Do przełożenia biszkopcików użyłam kremu Toffi Dr. Oetkera.
Jeśli wolicie same biszkopciki to posypcie tylko cukrem pudrem.


Pyszne i proste :)                   SMACZNEGO :)

4 komentarze:

  1. Ale pysznie wyglądają :-) mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem musi być na szybko :0 Super pomysł, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają niebiańsko…….i zapewnie tak smakują
    http://bit.ly/pakietmedyczny

    OdpowiedzUsuń