czwartek, 9 lutego 2017

Gofry błyskawiczne.


Witajcie :) dzisiaj tak na szybko gofry z kremem kakaowym o smaku chili Lidl. Do gofrów użyłam mąki Młynów Stoisław.
Młyny Stoisław to wieloletnia tradycja i jakość produktów. Zapraszam do sklepiku on line http://www.mlynystoislaw.pl/product_info.php/maka-pszenna-tortowa-typ-450-kg-p-3772.



Składniki :

500 g mąki pszennej tortowej Młynów Stoisław
500 ml mleka
1 cukier waniliowy
2 jajko
4 łyżki cukru
6 łyżki oleju
2 łyżeczki proszku do pieczenia

krem kakaowy o smaku chili dostępna w Lidl

Wykonanie :

W jednej misce wymieszaj wszystkie suche składniki,w drugiej wymieszaj żółtka, olej i mleko, białka ubij.Następnie dodaj wszystko do mąki i wymieszaj. Gofrownicę rozgrzej i lekko natłuść masłem przed pierwszym pieczeniem. Upieczone gofry podawaj z bitą śmietaną, czekoladą , dżemem lub cukrem pudrem, z czym lubisz najbardziej.
Smacznego :) 




 



  

12 komentarzy:

  1. Z chęcią bym zjadła takie gofry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gofry i często przygotowuję dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu narobiłaś mi ochoty na gofry. Mam gofrownicę, zakupiłam po wczasach nad morzem. Tam jedliśmy prawie codziennie, kupowane w budkach dzieciom lepiej smakowały niż domowe :) Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniammmm...trochę chyba o nich zapomnieliśmy ale z przyjemnością by się zjadło. Może nie dziś, bo w planie pizza...w końcu dziś ma swój dzień i to światowy :))
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie teraz ochota na gofry naszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadła bym :) bo ostatni raz je jadłam w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś na instagramie Magda - Wiem, co jem, były gofry w 5 minut! Można? Można.... Trzeba jedynie chcieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym sobie teraz takiego pysznego gofra :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają fantastycznie! A ten krem z chili brzmi nieźle. Rozgrzewam mojego dezala i będę miała oryginalny deser dla gości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu ale mi smaka narobiłaś na takie pyszne gofry :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No jutro robię!!! Aż się zaśliniłam z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń