czwartek, 18 lutego 2016

Koreczki z polędwicą nad ogniem wędzoną.

Dostajecie telefon że zaraz wpadną goście co robić? na przygotowanie wymyślnego dania nie ma czasu , wystarczy żółty ser oliwki, pomidorki koktajlowe  i przepyszna polędwica nad ogniem wędzona od firmy Hańderek i już macie szybką przystawkę. Jestem pewna że większość z Was ma takie produkty zawsze w lodówce. Goście troszkę podjedzą a Wy macie czas na przygotowanie czegoś innego :) Ja swoje koreczki podałam na jabłku :) a wy może macie ciekawszą propozycję na ich podanie :)





Składniki :

1 opakowanie pomidorków koktajlowych
1małe opakowanie sera żółtego w kawałku   
1 słoiczek oliwek czarnych lub zielonych
około 5 grubszych plasterków polędwicy nad ogniem wędzonej Hańderek

1 jabłko

Wykonanie :

Jabłko umyć i osuszyć, z czterech stron ponacinać 3 łódeczki od najmniejszej do największej , na górze powtykać pomidorki nabite na wykałaczkę.

Ser i polędwicę  pokroić na kwadracik.
Na długą wykałaczkę nabijać po kolei oliwkę, polędwicę,ser,pomidorka, polędwicę, ser, oliwkę.
Możecie jeśli akurat macie w domu dołożyć winogron.
Mam nadzieję że moja propozycja Wam się spodoba :)

Smacznego :) 


Wszystkich zainteresowanych produktami tej firmy zapraszam na stronę internetową http://handerek.com.pl/ 
   

5 komentarzy:

Drukuj