listopada 25, 2015

Racuszki bananowe .

Witajcie :) Zapraszam dzisiaj na pyszne racuszki bananowe , nadają się do kawki a także na obiad .
Do smażenia  użyłam Oleju kokosowego od firmy Skworcu Wszystkich zainteresowanych produktami tej firmy zapraszam na stronę internetową http://www.skworcu.com.pl/ .





 Składniki :

3 jajka 
150 ml mleka 
6 łyżek kopiastych mąki
1 cukier waniliowy
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia 
4,5 łyżek cukru 
 
Olej kokosowy ja użyłam od Skworcu   
cukier puder do posypania 
2, 3 banany 

Wykonanie :

Jajka ubić z cukrem i cukrem waniliowym na gęsty kogel mogel , następnie dodać mąkę z proszkiem i wymieszać.
Ciasto ma mieć konsystencję gęstej śmietany.    
Banany obrać i pokroić w plastry po ukosie . 
Na patelni rozgrzać około 5 łyżek oleju kokosowego  , maczać banany w cieście i smażyć na rumiano z obydwu stron .
Po usmażeniu przekładać na ręczniczek papierowy i posypać cukrem pudrem .

Smacznego :)  

20 komentarzy:

  1. Pyszne placki. Ja tak robię placki z jabłkami. O bananach nigdy nie pomyślałam, a tak je lubię :)
    Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze robiłam z jabłkami a le tym razem spróbowałam z bananami i smakowały :)

      Usuń
  2. Asiu, placuszki niebiańsko kuszące:) Pozdrawiam kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przesmacznie, piękne zdjęcia! A bananowe muszą smakować niebiańsko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne placuszki i jeszcze smażone na oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu smażone na oleju kokosowym to rewelka :)

      Usuń
  5. Jeśli smakują tak jak wyglądają to zabieram się jutro za pieczenie :) Pozdrawiam Asieńko :) Krynia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproszenie przyjmujemy oczywiście ale placuszki już pewnie dawno zjedzone, bo są niezwykle apetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) to prawda że już ich nie ma :) znikły w mig :)

      Usuń

Copyright © 2016 Sama słodycz i szczypta chili... , Blogger