poniedziałek, 1 lutego 2016

Danie po chłopsku.

Dzisiaj tak na szybko pyszne danie z Kiełbasą królewską, przyprawami SkworcuGroszkiem Bonduelle .Wyśmienicie smakuje i sprawdza się w sytuacji gdy jesteśmy głodni a nie mamy  zbyt dużo czasu na przygotowanie obiadu.
 Zapraszam :)





Składniki :

Około 5 ziemniaków ugotowanych w całości
2 pętka Kiełbasy królewskiej Tradycyjne jadło
1 łyżeczka  przyprawy do wieprzowiny Skworcu  
1 puszka Groszku Bonduelle 
sól, pieprz do smaku
szczypta koperku suszonego
1 cebula
3 łyżki klarowanego masła

Wykonanie :

Na patelni rozgrzać masło, wrzucić pokrojoną w piórka cebulę i lekko zeszklić, następnie dodać pokrojoną w plasterki kiełbasę i przyprawy, chwile podsmażać  aż kiełbasa się zarumieni, następnie dodać pokrojone na 4 ziemniaki i groszek, chwilę podsmażyć aż ziemniaki się zarumienią.
Na końcu posypać koperkiem i ewentualnie przyprawić do smaku solą i pieprzem.

Smacznego :)





  

12 komentarzy:

  1. Mój mąż uwielbia takie smaki.,

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to danie, tylko bez groszku i muszę przyznać, że lubię. Tylko, że ja daję więcej cebulki, bo ją uwielbiam. No ale to już daje znać moje "zboczenie" w kierunku podsmażanej cebulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie szybkie dania, na pewno posmakowałoby mojemu facetowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne i szybkie w przygotowaniu :)

      Usuń
  4. Czasami mam ochotę na właśnie takie pyszne dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielbiciele kiełbasy będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń