niedziela, 26 kwietnia 2015

Kociołek mięsno warzywny w sosie słodko kwaśnym

 Moja rodzinka uwielbia dania mięsne , więc co rusz muszę wymyślać jakieś potrawy z mięsem.
Ostatnio dostałam przepyszny Sos słodko kwaśny z firmy  ORZECH  i postanowiłam go jakoś wykorzystać.  Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy  na danie obiadowe  to Gorący kociołek mięsno warzywny , pyszny , sycący i rozgrzewający
                                   Zapraszam :)

             






Składniki :

1 słoik  SOSU SŁODKO KWAŚNEGO ORZECH
500 g karkówki 
3 marchewki
10 pieczarek
2 średniej wielkości cukinie
2 cebulki 
Pieprz, sól do smaku
1 łyżka ziół prowansalskich
1 łyżka przyprawy do mięsa   Piątnica
5 łyżek oliwy
około 2 szklanki bulionu mięsnego 
szczypta chilli


Wykonanie :

Mięso umyć i osuszyć papierowym ręczniczkiem , pokroić w kostkę.
Pieczarki umyć i obrać, pokroić w pół talarki
Cebulę obrać i pokroić w piórka.
Cukinię umyć i pokroić w grubą kostkę .
Marchewkę obrać , umyć i pokroić w grubą kostkę.

W rondlu rozgrzać oliwę , wrzucić mięso , dodać przyprawy , chwilę podsmażyć.
Gdy mięso nam się podsmaży dolać bulion , gotować około 25 minut, następnie wrzucić , marchewkę, cebulę i pieczarki dusić dalej pod przykryciem , pod koniec wrzucić cukinię .
Cukinia ma być lekko twardawa musimy uważać żeby nam się nie rozgotowała.
Gdy mięso będzie już miękkie , dodać sos słodko kwaśny , przyprawić wszystko do smaku solą i pieprzem , ja oczywiście używam vegetę :)
Podawać z ziemniakami, ryżem , kaszą lub  po prostu z bułką .

Danie pyszne i proste :)

Smacznego :)


Zapraszam do wypróbowania przepysznych produktów   ORZECH


9 komentarzy:

  1. Pysznie się prezentuje. Lubię takie jednogarnkowe, nieskomplikowane obiady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie :) Normalnie zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam kurczaka z tym sosem, pyszny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie jednogarnkowe dania, jeszcze jak jest w nich mięsko :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite danie! Aż ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń