piątek, 13 listopada 2015

Ciasteczka M&Ms

Witajcie :) Zapraszam na pyszne ciasteczka  w piegi . Przepis wzięłam z książki Anny Starmach " Pyszne na Słodko " którą wygrałam w konkursie . Przepisy są fajne i godne polecenia :)
Do ciasteczek użyłam Mąki tradycyjnej z Młyna zbożowego w Szadku . Podałam je na porcelanie Bogucice z kolekcji Hartre 






Składniki :

150 g miękkiego masła
300 g mąki tradycyjnej z Młyna zbożowego w Szadku
100 g cukru
1 jajko
1 cukier waniliowy
1/2 łyżeczki sody
100 g lentynek lub M&MS 

 Wykonanie :

Do miski przełóż masło ,cukier, cukier waniliowy, jajko utrzyj dobrze mikserem .Następnie dodaj mąkę z sodą. Wyrób ciasto.Odstaw do lodówki na 5 minut .
Rozwałkuj ciasto dość grubo , wycinaj ciasteczka , układaj na każdym po kilka lentynek .
Piecz w temperaturze 180 stopni około 15 minut mają być lekko złote.

Smacznego :)    

 

13 komentarzy:

  1. Wpraszam się na jedno ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądaj - a ja zawsze myślałam, że po upieczeniu ta kolorowa warstwa się rozpuści i przebarwi, muszę je zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) bez obawy , ciasteczka nie piecze się długo więc cukierki się nie rozpuszczą :)

      Usuń
  3. Mój mąż byłby przeszczęśliwy :) Smakowicie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zuluka , to musisz mu upiec , szybko się je robi :)

      Usuń
  4. Te ciasteczka przyciągają kolorami :)Wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... Bardzo apetyczne! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń